A férfiak valóban tudják, hogy mit szeretnének?

17/12/19 kedd
ujnemzedek.hu
Egy dán cég PR anyagáról van szó persze, de ettől még simán lehet érdekes. A kutatásról készült videóban karácsonyi ajándékokon keresztül mutatták be, hogy valójában mi is az igazság.

A Trendhim nevezetű, dán cég egy neuromarketing kutatást készített mégpedig azt vizsgálták, hogy van-e kapcsolat aközött amit a férfiak mondanak és amit valójában szeretnének? A kutatásról készült videóban karácsonyi ajándékokon keresztül mutatták be, hogy valójában mi is az igazság.

Mindenkivel előfordult már, hogy olyan döntést hozott, ami nem volt logikus és nem tudott választ adni a miértekre. Az ember sokszor ösztönösen reagál dolgokra és természetesen választásainkat befolyásolják a különböző megérzéseink is. A neuromarketing pont az ilyen fajta ösztönös döntéshozatalt vizsgálja, ami technikai és neurológiai alapokon is fekszik.

A kutatásban és a videóban (amit csak itt tudsz megnézni, persze azért, hogy az emberek átmenjenek az oldalukra) kilenc férfi vett részt/szerepel, akinek a fejére EEG agyi szkennereket helyeztek. Majd ezután igen egyszerű feladatuk volt, hiszen arra kellett választ adniuk, hogy a puha vagy a kemény csomagolású ajándékokat kedvelik jobban. Természetesen a teszt előtt minden résztvevőt megkérdeztek arról, hogy mit gondol és melyik csomagolású ajándékot szereti jobban. 66% a kemény csomagolású ajándékot jelölte meg elöszőr, azonban 88% a puha csomagolású ajándékokat kedvelte jobban az agyi szkenner szerint. Végredményként kiderült, hogy több mint 50% mást mondott mint, amit a szkenner jelzett. Ez van.

A cikk szerzője: Radányi Lili

Vendégszerzőnk, egy 20 éves lány, aki Budapesten született és egészen tavaly nyár végig itt is tanult és élt. Azonban már gimnáziumi évek alatt eldöntötte, hogy mindenképp szeretne kimenni külföldre tanulni. Augusztusban költözött ki a dániai Horsensbe, ahol marketing menedzsmentet tanul és részmunkaidőben a Trendhim dán cégnél heti két napot és küld nekünk néha egy-egy érdekes pr cikket.