El kell adni a játékot? Akkor verjük át a gamereket!

17/09/08 péntek
ujnemzedek.hu
A Twitteren árulkodtak a fejlesztők az apró kis titkokról. Többet sebző utolsó golyó, a fegyverével bénázó ellenség - van itt minden, mint a búcsúban!

Egy VR-játékon melózó hölgy, bizonyos Jennifer Scheurle kérte ki a fejlesztők véleményét az évek óta a játékosok között terjengő legendákról - például ha éppen megúszom a sniperes támadást, az a mákomnak, vagy valami apró szerencsebugnak köszönhető-e?

Nem tudjuk, Jennifer számított-e komolyabb válaszokra, mindenesetre - ahogy azt a GameStar megírta - egy rakás komoly arc jelentkezett apróbb titkokkal - melyek csak azért kerültek be a játékba, hogy a gamer akkora királnak érezhesse magát, hoyg pénzt adjon  game-ért.

A kérésnek egyebek mellett a BioShock, az Uncharted, a Middle-earth: Shadow of Mordor és a LEGO játékok fejlesztői is eleget tettek. Elsőként maga Jennifer tette hozzá, hogy az Assassin's Creed és a Doom játékokban az alacsony életerő többet ér, mint amennyinek tűnik, hogy érezzük a megúszás élményét.

Aztán ilyenek derültek ki:

- A Half-Life 2-ben ha egy lövedék elkerüli a játékost, a gép próbálja úgy irányítani, hogy valami érdekeset találjon el - például széttörhető dolgokat. 

- A Far Cry 4-ben minél közelebb vagyunk az ellenfelekhez, annál bénábban lőnek és kevesebbet sebeznek.

Tovább is van, ám azokról már a GameStar oldalán olvashatsz!