Tudni szeretnéd, mik a trendek 2019-ben? Nem szeretnél lemaradni a konkurenciától?

19/02/01 péntek
ujnemzedek.hu
Az Evolution konferenciát immár hetedik éve rendezik meg, közel másfél ezer résztvevővel. 2 nap, 4 terem, 16 tematika, 200 előadó. A konferencia mottója: Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet.

Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy „Jaj, de előreszaladtunk!”, vagy azt, hogy „Hol van az még?” Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, köztünk van, vagy a piacon már használatban van.

Az idei Evolution konferencián számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatják be, hogy ezek a változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.

Az első Evolution konferenciát elöszőr 2013-ban rendezték meg: az akkor még két teremben tartott eseményen 350-en vettek részt. 2018-ban már több mint 1200-an voltak az immár két napos, 4 termet kitöltő rendezvényen. A 2019. február 27-28-án hetedik alkalommal dübörgő konferencián pedig már 1300-1500 fő részvételére számítanak.  

Az Evolution konferenciát előszeretettel nevezik edukációs workshopnak is, ahol minél több esettanulmánnyal, gyakorlati példával és a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével szemléltetik a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit.

A konferencia résztvevői elsősorban a kereskedelem, az e-kereskedelem, a marketing szakma, média területéről érkeznek.

A konferencián előadóként, fórumrésztvevőként vagy látogatóként részt vesznek:

  • IT- és internetes vállalkozások képviselői,
  • a digitális gazdaság felhasználói/megrendelői, illetve beszállítói/szolgáltatói oldalának képviselői,
  • a digitális transzformációban élen járó kis-, közepes- és nagyvállalatok vezetői,
  • feltörekvő startupok, kkv-k képviselői,
  • médiaszakemberek és újságírók,
  • újságkiadók, rádió- és televíziós csatornák vezető szakemberei,
  • online újságok vezetői,
  • kereskedelem és e-kereskedelem (pl. elektronikus áruk kereskedése, pénzügyi szektor (bankok és biztosító) vendéglátás, turisztika, divat és ruházati kereskedelem, lakberendezés, ún. listing oldali piaci szereplők stb.).
  • FMCG szektor,
  • kommunikációs ügynökségek,
  • médiaszereplők stb. 
  • HR vezetők, fejvadászok,
  • közintézmények, minisztériumok és hatóságok képviselői,
  • marketing- és közvéleménykutató intézetek munkatársai,
  • tanácsadó és kutató cégek képviselői,
  • internetes joggal foglalkozó ügyvédek,
  • az információs társadalommal foglalkozó tudományos műhelyek kutatói, felsőoktatási intézmények oktatói és diákjai.  

Az előadások reggel 9.00-től délután 18.00-ig tartanak. További infókat a rendezvényről és a jegyvásárlásról itt olvashatsz.