Szokások, amik jó eséllyel boldogság smile-t gyúrnak az arcodra

18/02/07 szerda
ujnemzedek.hu
A boldogság nem csak úgy jön, a boldogságért melózni kell. Itt van egy rakat dolog a happinesdoktoroktól, amiket bepróbálhatsz te is!

Írj le három dolgot, amiért hálás vagy!

Akár naponta. Lehet, hogy baromságnak tűnik így elsőre, de adolog igenis működhet: egy kutatásban három csoportra osztották az önkéneteseket - az egyiknek az adott folyóiratoból a legfontosabb heti infókat kellett kigyűjteniük, a másiknak a kegszórakoztatóbbakat, a harmadiknak pedig azt, amiről úgy gondolták, illik hálásnak lenni. Tíz héttel később egy tesztet töltettek ki mindegyikükkel - az eredmény: azok, akik a hálás híreket szedték össze, sokkal optimistábbnak, és... nos, hálásabbnak érezték magukat az életükért.

Képtalálat a következőre: „optimist gif”

Ne félj az áhitattól

Menj el túrázni. Bámuld meg a csillagáztatta égboltot egy tiszta éjszakán. Kutatások bizonyítják, hogy bármennyire is ponyvaregénybe illő kifejezés, az áhitat komolyan javíthat az életminőségeden - azok az emberk, akik szembesültek Valami Hatalmassal és átélték, Valójában Mennyire Aprók és Esendőek Vagyunk, sokkal pozitívabban látják az életüket.

Képtalálat a következőre: „aww gif”

Húzz el Svájcba!

Oké, nem leszel feltétlenül boldog attól, hogy oda utazol, de az a vidék csak tud valamit, ha a 2015-ös Boldogság Felmérésben az itt élők végeztek az első helyen. A jelentés talán legfontosabb megállapítása, hogy 4 fontos dolog miatt boldogok az ottaniak: képesek pozitívnak maradni, helyükön tudják kezelni a negatív érzelmeket, a lehető legtöbb időt töltik a szeretteikkel, és tudnak figyelmesek maradni.

Képtalálat a következőre: „switzerland gif”

Olvass ponyvát!

Vagy egy kalandos útleírást. Vagy egy inspiráló kalandor élettörténetét. Egy tanulmány szerint nem is muszáj feltétlenül átélni a legnagyobb journey-ket - elég, ha beléjük feledkezel a hálószobádban, lfekvés előtt. (Mondjuk mi magunk ezzel vitatkoznánk, igenis utazz, és ne hagyd, hogy csak úgy elkavirnyáljon melletted az élet - de kik vagyunk mi, hogy egy KUTATÁSSAL vitakozzunk?)

Képtalálat a következőre: „pulp fiction gif”

Igyál kávét! (De túlzásba azért ne vidd!)

A központi idegrendszer stimulátoraként a kávé nem csak az ébersége fokozza, hanem jó hatással van a közérzetedre is. Számos tanulmány mutatott már rá a kapcsolatra a depressziós tünetek csökkenése és a kávéfogyasztás között - sőt, van egy kutatás, ami a teánál is ugyanezt mutatta ki, csak hogy el ne keserítsük a nem barista olvasókat.

Képtalálat a következőre: „coffee gif”

..és van ám még ott, ahonnan ez jött - tessék kattintani!