Középpontban a természetes szépség

19/11/14 csütörtök
ujnemzedek.hu

Az Erzsébet Ifjúsági Alap közösségi terei is otthont adnak a Huawei és Trokán Nóra első közös fotókiállításának. A fekete-fehér portrékból álló sorozat olyan 25 és 45 év közötti nők és férfiak képeit mutatja be, akik büszkén viselik az arcukon és a testükön az idő múlásával megjelenő változásokat.

A Huawei legújabb érzékenyítő kampányában a természetes szépséget, az öregedés korai jeleihez való viszonyt és ezek közösségimédia-reprezentációját helyezi előtérbe. A projekt egyik eleme egy portrékból álló mobilfotó kiállítás, amelynek fő üzente, hogy az öregedés az élet természetes velejárója és nem szégyellnivaló sem a hétköznapokban, sem a social média felületeken.

A képeket Trokán Nóra színész, tehetséges fotós készítette a Huawei P30 Pro telefon segítségével. A kampány részeként a vállalat egy online kutatást is végzett a szépség és fotómanipuláció megítélésére vonatkozóan, amelyből kiderült, mely öregedési jelek aggasztják a nőket és melyek a férfiakat, mi a felhasználók véleménye a filterek használatáról és milyen típusú képeket töltenek fel magukról a közösségi média felületeire.

 

Alább bővebben olvashattok a kezdeményezésről, a HUAWEI TECHNOLOGIES HUNGARY KFT. PR Managerével, Trubek Zsuzsannával, készült interjúban. 

Mi a kiállítás apropója?

A kiállítást a Huawei idén második alkalommal megrendezett nemzetközi mobilfotós versenye, az Infocus, illetve a megmérettetés Arcok kategóriája ihlette. A portré egy erős és nagy kifejezőerejű műfaj, épp ezért fontosnak tartjuk, hogy készülékeinkkel kiváló minőségű képek készülhessenek ebben a műfajban is. Tapasztalataink szerint a közösségi médiába feltöltött szelfik az online önkifejezés fontos eszközei, amelyek sokszor ideálisabb állapotot mutatnak, mint a valóság. Kíváncsiak voltunk, hogy a felhasználók mit gondolnak ezekről a tartalmakról, használnak-e filtereket, képmanipulációt a saját fotóikon, mit látnak szépnek és hogy állnak a saját testük változásaihoz a koruk előrehaladtával…

A teljes interjú szövegét megtekinthetitek IDE kattintva.

Fotók: consumer.huaweii.com